• קולקציה חדשה עכשיו באתר • משלוח חינם בכל הזמנה •

סל קניות
0
WhatsApp Chat

תכשיטי זהב מיוחדים – טיפים חשובים

זהב הינו יסוד כימי מתכתי הקיים בטבע בצורתו הטהורה. בזכות העובדה שהוא בעל מוליכות חשמלית גבוהה ועמיד בפני חלודה, משמש הזהב גם בענפים שונים של תעשייה וטכנולוגיה. הזהב הוא, כפי הנראה, מהמתכות הראשונות שבני אדם השתמשו בהן ונחשב, מאז ומעולם, לסחורה אמינה ששווה להשקיע בה כשעולה חשש משינויים בשווקים העולמיים. אחד המאפיינים של המאה ה-19 היה הבהלה לזהב, כאשר הרפתקנים מכל העולם היגרו למקומות שונים בחיפוש אחר זהב ומתוך תקווה להתעשרות מהירה. בתנ”ך הייתה חשיבות רבה לזהב ולמקצוע הצורפות ובמיתולוגיה היוונית נקשר שמו של הזהב בסיפורים מפורסמים כגון: סיפור גיזת הזהב, הסיפור על המלך מידאס בעל מגע הזהב ועוד.

תכשיטי זהב מעוצבים לנשים ניתן לקנות כמעט בכל חנות תכשיטים ואפשר גם לפנות לצורפים המתמחים בעיצוב אישי של תכשיטים. עיצוב אישי הוא תהליך מרתק שבסופו זוכה הלקוחה לענוד את התכשיט עליו חלמה ושנוצר במיוחד עבורה. ניתן לעצב כל תכשיט שעולה על הדעת החל מטבעות אירוסין, עגילי זהב קטנים ועד לתכשיטים משפחתיים מיוחדים, הכול לפי בחירה וטעם אישי.

 

השלבים של עיצוב תכשיטים אישי

  • בחירת אבנים לשיבוץ – כל תכשיט שמעוצב באופן אישי מותאם בצורה מדויקת לאבן אותה מבקשים לשבץ בו החל מבחירת סוג האבן, הגודל שלה והצבע, כמובן. לכל אבן מראה ייחודי משלה וחשוב שהיא תהיה מוצגת בתכשיט בצורה הטובה ביותר.
  • בחירת התכשיט הנכסף – צמידים, שרשראות, טבעות או עגילים. בשלב הזה, מגדירים יחד עם הלקוחה את התכשיט שאותו היא מבקשת לענוד בסוף התהליך.
  • יצירת מודל שלפיו יעוצב התכשיט – בשלב הזה, היצירה היא משותפת עם הלקוחות וניתן לערוך שינויים עד לקבלת המודל הסופי הרצוי.
  • יצירת התכשיט – כאשר מתקבל אישור סופי של הלקוחות, מגיע שלב הביצוע. התכשיט עובר הדפסה, יציקה, שיבוט, ליטוש ואז ניתן לראות את התוצר המוגמר.

 

דוגמאות של תכשיטי זהב מיוחדים

  • טבעת מאיה – טבעת עדינה ומלכותית עם אבן ספיר טבעית שמקורה בטנזניה. גוון האבן כחול מהפנט המושך את כל תשומת הלב. בצידי האבן משובצים שני יהלומים לבנים טבעיים בחיתוך פרינסס.
  • שרשרת ולרי אמרלד – שרשרת ייחודית ומלאת נוכחות עם תליון קוביסטי, גיאומטרי ומסיבי המשובץ באבן אמרלד טבעית ומהממת.
  • שרשרת חרב – שרשרת שעוצבה, לראשונה, עבור השף אסף גרניט עם לב כרות שמשתפד לתוכה. יציקה מלאה של זהב שניתן לשבץ בידית החרב יהלומים או אבני חן. שרשרת ייחודית המושכת תשומת לב וסוחטת אינספור מחמאות.
  • טבעת סטלה – טבעת חותם בומביי משובצת אבן ספיר 1.8 קראט, בדרגת האיכות הגבוהה ביותר. הטבעת חלולה וסגורה בחלקה הפנימי על ידי ביזה פנימית חלקה.

 

BENANI (בן עמי) – תכשיטי זהב מעוצבים לנשים

סטודיו לעיצוב תכשיטים, מלא השראה ויצירתיות שנפתח עבור כל אותן נשים שרוצות להגשים חלום.

נעים מאד, שמי מיכל בן עמי ואני מזמינה אתכן ליצור יחד איתי את התכשיט שתמיד חלמתן עליו.

המסע המשותף שלנו מתחיל אצלי בסטודיו בסקיצות והחלטה משותפת של הדגם הנבחר. אנחנו

יוצרות יחד את הסקיצה המושלמת לתכשיט שלכן וכעבור כחודש ימים (לפעמים קצת יותר..) אתן

זוכות לענוד את התכשיט המרגש.

כל הפריטים שאני מייצרת הם ייחודיים ויוצאי דופן. לבחירתכן, תוכלו להביא זהב ישן, אבני חן

ויהלומים ואני אצור עבורכן את התכשיט החדש. – דבר שיכול להוזיל מאוד את העלויות. התכשיטים

הישנים עוברים תהליך יוקרתי של התכה וזיקוק עד לרמה של זהב פיין ממנו אני יוצרת עבורכן

תכשיט מקורי ומרהיב.

לפרטים נוספים או כל התייעצות מוזמנות ליצור איתי קשר בטלפון 054-8704422.