• קולקציה חדשה עכשיו באתר • משלוח חינם בכל הזמנה •

סל קניות
0
WhatsApp Chat

תכשיטים בעיצוב אישי לאישה – רעיונות ודגשים

תכשיטים הם בעצם אביזרים המשמשים לנוי, בתרבויות שבטיות עתיקות הם היו סמל מובהק לקישוט הבגדים והגוף. במהלך השנים, בהן עברה האנושות תהליכי התפתחות, הפכו התכשיטים ליצירת אומנות והיוו סמל חברתי ותרבותי. משחר ההיסטוריה שימשו תכשיטים סמל סטטוס המייצג בעלי ממון. בעלי המקצוע המייצרים תכשיטים נקראים צורפים וזהו מקצוע הנלמד באקדמיות לעיצוב ואומנות בישראל ובעולם כולו. צורפים רבים מעדיפים להכין עבור הלקוחות תכשיטים בעיצוב אישי ולהגשים יחד איתם חלום קסום. אפשר לעצב עבור הלקוחות טבעות, צמידים, שרשראות, עגילים ועוד.  עיצוב תכשיטים באופן הזה מבטיח ללקוחות שיגיע לידיהן התכשיט שעליו חלמו ואותו ראו בעיניי רוחן.

תכשיטים בעיצוב אישי – חוויה מעולם אחר

למעשה, ניתן לעצב כל תכשיט לפי רצונה של הלקוחה כשהמטרה היא לעבור איתה ביחד את כל התהליך מרגע העיצוב הראשוני ועד שהיא עונדת את התכשיט הנכסף. ישנה חשיבות רבה לשיתוף הלקוחה בתהליך על מנת להעניק לה את התחושה שהיא חלק מתהליך של יצירה מרגש ומרתק. תכשיטים בעיצוב אישי שונים מאד מקניית תכשיטים בחנות. חנויות התכשיטים מציעות, אמנם,  מבחר עשיר ומגוון של תכשיטים מכל הסוגים אלא שבמקרה הזה הלקוחה מקבלת מוצר מוגמר שלא היה לה שום חלק בתהליך העצוב שלו. החשיבה המשותפת עם מעצבת התכשיטים יוצרת אצל הלקוחה חוויה משמעותית שנשארת איתה לאורך שנים. התכשיטים יכולים להיות עשויים מזהב צהוב, אדום או לבן וכמובן ניתן לשלב בהם יהלומים ואבני חן שונות.

טבעות בעיצוב אישי

  • טבעת סטלה – טבעת חותם בומביי משובצת אבן ספיר 1.8 קראט, בדרגת האיכות הגבוהה ביותר. הטבעת חלולה וסגורה בחלקה הפנימי על ידי ביזה פנימית חלקה.

ניתן להזמין טבעות נוספות כמו : טבעת טלי, טבעת שירז, טבעת בן סימון, טבעת שצמן\ טבעת נחש אנאיס ועוד.

צמידים בעיצוב אישי

  • צמיד גבריאל – אלגנטי ומהמם עם טוויסט רומנטי. חוליות עבות ויפיפיות העוטפות את היד עם דיסקית  זהב של לב גבריאל.
  • צמיד רות – שייך לקולקציה של Sault & paper. מתאפיין בעדינות, אלגנטיות ונצחיות. משובץ ביהלום שחור טבעי ושני יהלומים צדדיים לבנים טבעיים בחיתוך משולש.
  • צמיד סוזן – צמיד ONE OF A KIND, כשמו כן הוא. הצמיד נבנה סביב היהלום המרכזי, יהלום גלם. יהלום גלם הוא יהלום כפי שהוא נכרה מבטן האדמה ועובר חיתוך Rose. כל יהלומי הגלם שונים זה מזה ולכל אחד מהם מראה ייחודי משלו. צמיד אמיל הוא צמיד זהב עם תליון גאומטרי ייחודי.

עיצוב שרשראות זהב

  • שרשרת מיכאלה – שרשרת One of  a kind וכשמה כן היא. היא נבנית סביב יהלום הגלם המרכזי ומה שמייחד אותה היא העובדה שאין שני יהלומי גלם זהים ולכן כל שרשרת היא ייחודית וחד פעמית.
  • שרשרת יהלום שחור – עדינה ויפיפייה המשובצת ביהלום שחור עגול עם נוכחות עוצרת נשימה. ניתן להזמין אותה בזהב צהוב, אדום או לבן, לפי בחירה וטעם אישי.
  • שרשרת טומי מוסונייט שחורה – שרשרת גיאומטרית, מתוחכמת ויפיפייה המעניקה מראה רוק אלגנטי ויוצא דופן. השרשרת משובצת אבן מוסונייט שחורה ועוצרת נשימה.

 

מיכל בן עמי – תכשיטים בעיצוב אישי ויוצא דופן

אם חשקה נפשכן לענוד תכשיט ייחודי בעיצוב אישי, הגעתן למקום הנכון.

שמי מיכל בן עמי ואני מזמינה אתכן ליצור יחד איתי את התכשיט שתמיד חלמתן עליו. אנחנו

מתחילות את המסע המשותף מסקיצות והדמיות ומסיימות את הדרך, כעבור כחודש (לפעמים קצת

יותר :), כשאתן מקבלות ליד את התכשיט שהייתן חלק מובהק מהיצירה שלו. כל הפריטים שאני

מייצרת הם ייחודיים ויוצאי דופן.

במידה ותרצו תוכלו להביא זהב ישן, אבני חן ויהלומים ואני אצור עבורכן את התכשיט החדש. – דבר

שיכול להוזיל מאוד את העלויות. התכשיטים הישנים עוברים תהליך של התכה וזיקוק עד לרמה של

זהב פיין, ממנו אני יוצרת עבורכן תכשיט מקורי ויפיפה. את סיעור המוחות, התכנון והעיצוב אנחנו

עושות יחד וכשתחוו את תהליך העיצוב האישי לראשונה, תרצו לחזור ולחוות אותו שוב ושוב.

לפרטים נוספים או כל התייעצות מוזמנות ליצור איתי קשר בטלפון 054-8704422.